Het VriesVerstival met de verkiezingen VriesVers Winkel en VriesVers Product van het Jaar 2022
Vanaf 1 september 2022 gaat het VriesVerstival van start. Supermarkten strijden in de maand september om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2022’. Tegelijkertijd loopt de verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2022 A-merk en Huismerk.
Tijdens het VriesVerstival staat de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels. Het VriesVerstival vindt plaats van 1 tot en met 24 september 2022.
Het VriesVerstival bestaat uit een drie onderdelen:
- De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2022;
- De verkiezing van VriesVers Product van het Jaar 2022 A-merk;
- De verkiezing van VriesVers Product van het Jaar 2022 Huismerk
VriesVerstival
Het VriesVerstival is een winkelactie in de maand september op de (diep)vriesversafdeling in deelnemende winkels. De deelnemende winkels strijden om de titel VriesVers Winkel van het Jaar 2022. Daarnaast doen een aantal producten mee voor de titel VriesVers Product van het Jaar 2022 A-merk en Huismerk.
Jaarlijks pakken we fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers (=diepvries) in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.
We zijn heel blij met de stem van de consument voor de producten binnen deze categorie! Jouw stem is van belang!
Deze verkiezing wordt georganiseerd door het VriesVers Platform en wordt mede mogelijk gemaakt door Supermarkt.team, FoodPersonality, Müller Fresh Food Logistics, Carrier Refrigeration Benelux, Queens Products, FarmCamps, Inventum, SnowWorld, Ticket to Ride en Mademoiselle Desserts.